Sunday, July 3, 2011

یه روز جدید و اتفاقاتش

سلام.
امروز من روز سختی رو داشتم.

2 اسپنک دریافت کردم(مراقبت و نافرمانی)
اسپنک مراقبت روال قبلی خودش رو داشت با این تفاوت که با هر وسیله 10 ضربه بیشتر دریافت کردم.
اسپنک نافرمانی به خاطر کار زیاد با لپ تاپ و سوزوندن شارژرش بود.
ابتدا من با دست،سپس با ترکه اسپنک شدم.در آخر شوهرم مرا به تخت بست.
تخت ما بالاش چوب داره که میشه بهش پرده وصل کرد.مثل این:




شوهرم پاهای من رو به چوب بالای اون بست و سیم شارژر رو برید و با اون اسپنکم کرد که خیلی درد داشت.(این روش رو از یه داستان که خونده بود یاد گرفته بود)
سپس به من گفت که برم گوشه و به مدت نیم ساعت من اونجا ایستادم و به کارهام خوب فکر کردم.سپس شوهرم به من گفت که اگه یه بار دیگه این اشتباه رو بکنم تنبیه سخت تری خواهم داشت.
او سپس به من گفت به مدت یک هفته به اینترنت نیام و پس از 1 هفته اسپنک هایی را که در طول این مدت شده ام را اینجا توضیح دهم و سپس یک مجموعه عکس اسپنک اینجا بگذارم و باسن هایی رو که مثل من شده بودند را در یک سری جدا بگذارم.
پس خواهشاً تو این مدت که نیستم کامنت بگذارید.

6 comments:

  1. به سلامتی خانمی درست توضیح بده راستی عکس از باسن تنبیه شده خودت هم می‌گذاری؟ چرا شارژ لب تاپ رو سوزوندی؟باسنت زخمی که نشد؟ چند ضربه با کابل و ترکه خوردی؟

    ReplyDelete
  2. سلام خانمم چی شد؟ هنوز باسنت سرجاشه؟

    ReplyDelete
  3. خانمی خوبی؟ نکنه چنان اسپنکی شدی که بستری هستی؟ نگران شدیم

    ReplyDelete
  4. salam

    master scorpio hastam

    www.masterscorpio22.blog.com

    ReplyDelete
  5. سلام به پریوش خانوم یا هر خانوم یا دختری که اهل ادب کردنه اگر میخاهید کسی را تربیت کنید این ایدی brine_mind

    ReplyDelete